.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی :دل های همه مردم حرم امام رضا (ع) است
نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن فیلم موهن عنکبوت مقدس گفت: نور خدا و آل علی (ع) خاموش شدنی نیست زیرا دل های همه مردم حرم امام رضا (ع) است.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) اظهار داشت: این امام رئوف ملجاء و مرجع محسوب می‌شود و دشمنان سعی در حرمت شکنی و توهین به مقدس از جمله ساحت مقدس امام رضا (ع) دارند.

وی با انتقاد و محکوم کردن فیلم موهن عنکبوت مقدس گفت: آنچه مشخص است اینکه نور خدا خاموش شدنی نیست و کسی نمی‌توان به جنگ خدا و آل علی (ع) برود و دل‌های همه مردم ایران حرم امام هشتم (ع) است.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان فیلم موهن عنکبوت مقدس ایادی استکبار هستند، افزود: جواب ما به استکبار و ایادی آنها مرگ بر استکبار است.

آیت الله لائینی سالروز ستاد تشکیل انقلاب فرهنگی را گرامی داشت و یکی از مهمترین جنگ‌های دشمنان را فرهنگی دانست و افزود: ترویج معروف و تضعیف منکرات از جمله اهداف و برنامه‌های این ستاد است.

امام جمعه ساری گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، حفظ نظام مقدس اسلامی از معروفات مهم است و همه باید نسبت به تقویت آن اقدام کنیم.

آیت الله لائینی نظام اسلامی را نعمتی بزرگ بیان کرد و افزود: باید دارندگان خوبی برای نعمت باشیم زیرا حفظ آن دارای سختی است و مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه مقام معظم رهبری نسبت به خطر ارتجاع هشدار داده‌اند، گفت: نفوذ سبک غربی در زندگی از مظاهر ارتجاع به شمار می‌رود و متأسفانه در برخی مدارس، از دانش آموزان خواسته شده بود که چادر را بردارند و این مسئله در شأن خانواده مسلمان نیست.

وی نامگذاری فرزندان، خیابان‌ها و معابر، حجاب و عفاف، کسب حلال را امری مهم برشمرد و گفت: بزرگترین ارتجاع این است که سبک غربی در زندگی ما نفوذ کند.

آیت الله لائینی با اشاره به اینکه طرح عفاف و حجاب از سوی متولیان فرهنگی در حال تدوین است، گفت: اگر کسب درباره حجاب تذکر می‌دهد، دیگران باید حامی وی باشند و خانواده‌ها چادر به عنوان حجاب برتر حمایت کنند.

وی با اظهار اینکه چادر نماد حجاب برتر و یادگار حضرت زهرا (س) است، تصریح کرد: باید روی فرهنگ دینی خود بایستیم و از آن دفاع کنیم./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.